Політика повернення

Шановні покупці!

Ми розуміємо Ваші побоювання з приводу безпеки придбання одягу в Інтернеті і надійності онлайн-магазинів. Інтернет-магазин Franco Fratelli гарантує обмін і повернення товару, якщо це не суперечить законодавству України.

Ми самі купуємо товари в Інтернеті і знаємо, чого хоче клієнт. Наш магазин чоловічого верхнього одягу займається оптовим і роздрібним продажем чоловічих курток від виробника. Ми створюємо свій оптимальний механізм роботи з клієнтом. Саме тому покупка чоловічих курток в інтернет-магазині Franco Fratelli - це безпечний і надійний онлайн-шопінг.

Згідно зі статтею №93 Закону України "Про захист прав споживачів", повернення товарів в магазин можливе протягом 14 днів з моменту отримання в тому випадку, якщо ним не користувалися.

Правила повернення (обміну) товарів

Щоб повернути або обміняти товар обов'язково слід дотримуватися кількох нескладних правил:

  1. Поверненню підлягають тільки товари в первозданному вигляді. Сюди слід віднести всю надану комплектацію з ярликами, бирками і штрих-кодом, а також відсутність слідів носіння.
  2. Для прийняття повернення (обміну) необхідно вкласти в посилку повністю заповнений бланк заяви на повернення. Він не повинен містити припущення пункти.
  3. Вартість доставки повернення оплачує покупець. Посилки, відправлені за рахунок інтернет-магазину, не приймаються. Ми компенсуємо витрачені кошти, якщо буде встановлено, що повернення (обмін) стався з вини нашого інтернет-магазину.
  4. Обмін продукції на таку ж точно модель (з однаковим артикулом) проводиться без будь-яких доплат, навіть при зміні первісної вартості товару.
  5. При здійсненні обміну на іншу модель (різні артикули), Ви можете вибрати товари, грунтуючись на фактично сплаченій сумі коштів, з урахуванням чинної на момент вибору продукції ціни.

Зверніть увагу, що повернення без заповненої заяви розглядатися не будуть! Бланк заяви Ви можете (завантажити тут).

Уважно заповнюйте всі документи. Посилки з поверненням не можуть бути отримані, якщо при відправці Ви виберете «Накладний платіж» або вкажете «Вартість доставки оплачує одержувач».

Для правильного оформлення обміну або повернення необхідно:

  1. Обговорити всі деталі повернення (обміну) з нашими співробітниками, зателефонувавши нам за номером +38 (067) 623 23 90.
  2. Заповнити всі пункти бланка заяви на повернення, який вкладається в кожну посилку.
  3. Вислати посилку з товаром і заповненим бланком заяви за адресою: м Київ, відділення «Нової Пошти» №151, одержувач Горбач Євген, телефон +38 (067) 427 44 69
  4. Після відправлення посилки з товаром на обмін, необхідно оформити на нашому сайті замовлення обміну продукції. Для цього Вам слід зробити звичайне замовлення товару, який Ви хочете отримати в якості обміну та в коментарях до даного замовлення позначити, що це обмін, вказуючи номер ТТН і номер попереднього замовлення. Якщо ж в коментарі відсутнє слово «обмін», номер попереднього замовлення або номер ТТН відправленої посилки, замовлення не обробляється.
  5. Після того, як наші співробітники отримають посилку з поверненням і візьмуть продукцію в обробку, менеджер інтернет-магазину обов'язково зв'яжеться з Вами для підтвердження умов обміну / повернення.
  6. Відправлення посилки з товаром на обмін або повернення грошових коштів здійснюється протягом 3 днів, після прийняття повернутої продукції в обробку.